هتل های 3 ستاره کیش
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل پارسیان کیش

 

یکی از هتل های خوب و تمیز کیش هتل 3 ستاره پارسیان است که در قلب جزیره ی کیش قرار گرفته است. هتل پارسیان کیش  در میان دو بازار بزرگ و نزدیک به ۴ بازار معروف دیگر قرار گرفته است و مسافران تور کیش با کمی پیاده روی می توانند به آنجا بروند. این هتل به مکان های تفریحی و ساحل زیبای دریای کیش بسیار نزدیک تا و مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند به همجا بروند. این هتل دارای رستوران, کافی شاپ و سالن زیبایی برای مسافران تور کیش می باشد.

 

 

امکانات هتل پارسیان کیش:

 سالن كنفرانس ، لابي ، پارك كودكان مخصوص مسافران تور کیش ، كافي شاپ ، آژانس خدمات مسافرتي ، رستوران ، خدمات خانه داري ، پاركينگ اختصاصي هتل ، اينترنت در لابي ، فضاي سبز ، پاركينگ سرپوشيده ، اينترنت در واحد ، نمازخانه ، تاكسي سرويس ، لاندري ، سالن ورزشي ، صندوق امانات اختصاصي ، كافي نت فروشگاه و غرفهو .. در اختیار مسافران تور کیش می باشد.
 
 

هتل لوتوس کیش

 

از هتل های خوب و تمیز کیش هتل 3 ستاره لوتوس است که در نزدیکی هتل سورینت مریم کیش قرار گرفته است. هتل لوتوس کیش دارای 72 اتاق تمیز و مناسب و امکانات خوب و عالی در اختیار مسافران تور کیش می باشد. هتل لوتوس کیش که با الهام از معماری زیبای ایران باستان و بناهای دوره هخامنشیان به بهترین وجه تزیین و طراحی شده و نام قدیم این هتل لاله بوده است. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای لذیذو کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور کیش می باشد. در فضای سبز هتل چایخانه سنتی وجود دارد و مسافران تور کیش برای استراحت می توانند به آنجا بروند.

 

 امکانات هتل لوتوس کیش:

سالن كنفرانس, كافي شاپ مخصوص  مسافران تور کیش, كافي نت, فروشگاه, غرفه, رستوران, اینترنت, پاركينگ اختصاصي هتل, پارک کودک, سالن ورزشي, چايخانه سنتي, استقبال فرودگاهی و ... که برای مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل تماشا کیش

 

 

هتل سه ستاره تماشا در جزیره کیش و در موقعیتی مناسب از نظر بازار و ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته که می توانید تعطیلات خوبی را در آن بگذرانید. صبحانه و ناهار و شام شما در این هتل فراهم است و می توانید از کیفیت آن ها نهایت استفاده را ببرید. اگر از طریق خطوط هوایی وارد کیش شوید سرویس های این هتل برای خوش آمد گویی در فرودگاه حضور خواهند داشت و از طرفی به ساکنین این هتل تخفیف ۵۰ درصدی پارک دلفین ها داده می شود. هتل تماشا کیش حدود ۱۰ دقیقه با فرودگاه و حدود ۸ دقیقه با بازار فاصله دارد. 

 

امکانات هتل تماشا کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.ت برای استفاده از امکانات و اقامت هتل با تور کیش همراه شوید .

 

تور کیش نوروز 96

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: